FriEnDs Gr0uP
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
FriEnDs Gr0uP

Friends Group forum

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

رجاء يا أساتذه تبدءوا ترشحوا من المتسابقين

جوبا
نيمو
alnagm
rushdy
fantom
mohamed gamal
احمد عصام الدين
elghamry
12 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
elghamry

المساهمات : 1

رجاء يا أساتذه تبدءوا ترشحوا من المتسابقين Empty
مُساهمةموضوع: رجاء يا أساتذه تبدءوا ترشحوا من المتسابقين   رجاء يا أساتذه تبدءوا ترشحوا من المتسابقين Icon_minitimeالأحد مارس 23, 2008 8:41 am

نقدر نقول العد التنازلي لبداية الحلقات بدأ .. ياريت تبدوا ترسلوا أسماء المتسابقين اللي عاوزينهم يسافروا معانا الغردقة .. وأنا عن نفسي هابدأ بإسم (( أحمد رشدي ))
احمد عصام الدين

المساهمات : 3

مُساهمةموضوع: رد: رجاء يا أساتذه تبدءوا ترشحوا من المتسابقين   رجاء يا أساتذه تبدءوا ترشحوا من المتسابقين Icon_minitimeالثلاثاء مارس 25, 2008 11:03 am

جميل
وانا كمان هبدأ معاك انا عجبنى عادل رفعت
mohamed gamal

مُساهمةموضوع: تصويت   رجاء يا أساتذه تبدءوا ترشحوا من المتسابقين Icon_minitimeالثلاثاء مارس 25, 2008 1:38 pm

أنا عايز انا كمان اصوت وأنا معجب باحمد رشدى جدااااااااااااا
fantom

مُساهمةموضوع: فانتوم   رجاء يا أساتذه تبدءوا ترشحوا من المتسابقين Icon_minitimeالأربعاء مارس 26, 2008 9:09 am

لا ياجماعه متنسوش بردو مصطفى عادل حسن بجد تمثيله حلو علشان كده انا برشحو و بقول مصطفى عادل حسن cheers
rushdy

مُساهمةموضوع: رد: رجاء يا أساتذه تبدءوا ترشحوا من المتسابقين   رجاء يا أساتذه تبدءوا ترشحوا من المتسابقين Icon_minitimeالإثنين مارس 31, 2008 4:29 pm

مستر / حسام الغمري

متشكر جدا على ثقتك فية .. ويارب اكون قدها .. ودي شهادة اعتز بيها خاصه لما تبقى من الاستاذ للتلميذ .. واعتقد انها اديتني دافعه اكتر من الاول وثقه .. واصرار لتحقيق الحلم .. متشكر مرة تانيه

شكرا يا محمد جمال .. وانت من اهم المتسابقين اللي يتعمل حسابهم كويس .. وفي الغردقه ابعد عنى لغرقك انا بقولك اهو Very Happy Very Happy farao lol!
alnagm

المساهمات : 2

مُساهمةموضوع: رد: رجاء يا أساتذه تبدءوا ترشحوا من المتسابقين   رجاء يا أساتذه تبدءوا ترشحوا من المتسابقين Icon_minitimeالخميس أبريل 03, 2008 11:55 am

بجد انا متوقع ان الموقع دة هيكون لة اسم كبير لو

استمر فى تقدمة وانا هقول الى عجبونى هو مش واحد هما اكتر من واحد
اولهم

سامح عبد العزيز مايكل باشا مهران محمد صلاح lol! afro
نيمو

مُساهمةموضوع: رد: رجاء يا أساتذه تبدءوا ترشحوا من المتسابقين   رجاء يا أساتذه تبدءوا ترشحوا من المتسابقين Icon_minitimeالخميس أبريل 03, 2008 12:45 pm

انا اولا بشكر الادرة واحب ان اكون صديق فى المنتدى

انا بايد كل الى قال الثلاثى الرائع وهم

احمد رشدى ومهران وسامح عبد العزيز lol!
جوبا

مُساهمةموضوع: رد: رجاء يا أساتذه تبدءوا ترشحوا من المتسابقين   رجاء يا أساتذه تبدءوا ترشحوا من المتسابقين Icon_minitimeالجمعة أبريل 04, 2008 2:14 pm

وانا معاكم مع انى مشفتش اى حد منهم خالص بس معاكم اكيد
انتو شفتوهم على الاقل ويريت اكون صديق

وهختار احمد رشدى

وسامح عبد العزيز_______ محمد صلاح
mandoo

مُساهمةموضوع: ماندوووو   رجاء يا أساتذه تبدءوا ترشحوا من المتسابقين Icon_minitimeالإثنين أبريل 07, 2008 5:34 am

انا

كمان ياجماعه برشح مصطفى عادل زى
مصطفى عادل حسن lol!
احمد الالفى

مُساهمةموضوع: انا عاوز اعرف انا فى المرحله الكام   رجاء يا أساتذه تبدءوا ترشحوا من المتسابقين Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 22, 2008 12:35 pm

انا عاوز اعرف انا فى المرحله الكام?
http://batman2009.hi5.com
kabo

مُساهمةموضوع: رد: رجاء يا أساتذه تبدءوا ترشحوا من المتسابقين   رجاء يا أساتذه تبدءوا ترشحوا من المتسابقين Icon_minitimeالخميس أبريل 24, 2008 5:48 pm

يا جدعان حرام انا نفسى اعرف انتم بتتكلموا على ايه انا مختبر من بدرى ونفسى اعرف هيذاع التيست بتاعى امتى والنبى رودوا عليا حرااام affraid affraid انا اسمى محمود حسين اسماعيل وشكرا lol! lol!
ضياء كريم

ضياء كريم

مُساهمةموضوع: من الاخر   رجاء يا أساتذه تبدءوا ترشحوا من المتسابقين Icon_minitimeالخميس مايو 08, 2008 5:02 pm

الي استاذي العظيم حسام الغمري اذا كان لي رأي في ترشيح احد المتسابقين للفوز في البرنامج فأنا ارشحهم جميعا لإنهم بجد بجد يستاهلوا لانهم موهوبين وجواهم حاجات كتيربالاضافه الي الخبره الكبيره اللي اكتسبوها من اساتذتهم زي حضرتك يا عبقري يا استاذنا كلنا أ/ حسام والمبدع أ/ تامر عبد الحميد والفنان/ احمد سعودي ولا انسي دور الفتي الصغير الموهوب / عبد الله عبد الحميد . بجد بجد كلكم قمتم بمجهود جبار لاظهار هذا العمل الفني الاول من نوعه . ربنا يوفقكم . ويوفق جميع المتسابقين. بس اسمحولي انا عايز ارشح بعض المتسابقين لانهم بجد احسن الناس الموجودين في المسابقه وهم:
. شريف ذكي.وائل ذكي.محمد رمضان.احمد رشدي.محمد جمال.محمود البنا.مايكل سعد باشا وباشا دا اسم جدو.معتز.الشندويلي.عبد الحق.كريم.ايمن. حنان حناوي.هبه اسكندريه.شيماء.ثريا.غدير.ستيفاني.سيلين.سالي.نورا.هبه
وضياء محمد علي.
( لو مستني فرصه وبتدعيلها من الشروق للغروب بإذن الله هتجيلك في الفريندز جروب)
( هتتولد معاهم من جديد هتتعلم من المبدع تامر عبد الحميد)
(مشوار التمثيل مش سهل ولا هو حمري جمري معاهم هتبقي في ايد امينه ايد حسام الغمري)
(اسعي وقول يا رب واياك في يوم تكسل اكيد هاتيجي الفرصه في برنامج نفسي امثل)
دعواتي للجميع بالنجاح والتوفيق
(ضياء محمد علي)

رجاء يا أساتذه تبدءوا ترشحوا من المتسابقين
صفحة 1 من اصل 1